hu
Vissza a listához

Hogyan meetingelnek a Googlenél?2014.08.19

Hogyan meetingelnek a Googlenél?

 

 

Larry Page a Google átvétele után sok változást eszközölt a meetingek és tárgyalás struktúrájában és rendszerében.

 

Első intézkedéseként köremailben tájékoztatta a kollégákat az elvárt meeting-alapelvekről.

 

 

  1. Minden meetingnek kell legyen egy döntéshozója, aki konkluálja az elhangzottakat. Ha nincs ilyen személy, nem lehet meeting.
  2. Maximum 10 személy vehet részt egy megbeszélésen.
  3. Minden résztvevőnek hozzá kell szólnia, különben nem vehet részt a megbeszélésen.
  4. Egy döntés sem várhat – ha egy döntés előtt megbeszélést kell tartani, akkor annak azonnal le kell zajlódnia.

 

A fenti elvek a Google  esetében működőképesek, azonban más cégeknél is hasznosak lehetnek.

 

Fotó: www.urdesign.it - PETER WÜRMLI

 

Ne maradjon le az aktualitásokról! Iratkozzon fel hírlevelünkre!

A legfrissebb ajánlataink és a legújabb irodaprojektek, hírek egy helyen.

Kezdje velünk ... és folytassa új irodában

MEGKERESSÜK ÖNNEK!

Adja meg a keresett iroda paramétereit 2 perc alatt
és csak a releváns ajánlatokat szállítjuk!

Ajánlatot kérek