hu
Vissza a listához

Európa kiskereskedelmi lakmuszpapírja2011.01.07

Európa kiskereskedelmi lakmuszpapírja

Az erős gazdasági növekedés mellett a kiskereskedelmi piacon a hazai szereplők túlsúlya jellemzi Németországot, ami idén is az első számú célpont azon vállalatok számára, akik terjeszkednének a következő egy évben. Lengyelország vált a második legvonzóbb piaccá a régióban, ahol a kereskedők 33 százaléka tervez bővülést, majd Franciaország (33%), Spanyolország (30%) és az Egyesült Királyság (29%) következik. A felmérés szerint Franciaország a nemzetközi kiskereskedők legnépszerűbb célpontja (nem számítva a hazai bővítéseket), minden harmadik válaszadó Franciaországot tekinti célpontjának 2011-ben. Magyarország a lista 13. helyén áll, a nemzetközi kereskedők 22 százaléka fejezte ki óhaját a magyarországi terjeszkedésre a tavalyi 18 százalék után.

/Forrás: CBRE/

Ne maradjon le az aktualitásokról! Iratkozzon fel hírlevelünkre!

A legfrissebb ajánlataink és a legújabb irodaprojektek, hírek egy helyen.

Kezdje velünk ... és folytassa új irodában

MEGKERESSÜK ÖNNEK!

Adja meg a keresett iroda paramétereit 2 perc alatt
és csak a releváns ajánlatokat szállítjuk!

Ajánlatot kérek